Пошуковий запит: (<.>A=Скібан О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Скібан О. І. Видавнича комунікація в системі соціальних комунікацій інтернет-простору України [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2014. - № 4. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2014_4_25 Проаналізовано видавничу комунікацію як один із видів соціальних комунікацій, що циркулює в сучасному інтернет-просторі України. Окреслено засоби ефективного комунікативного впливу на масову аудиторію в системі видавничої комунікації. На прикладах окремих видавництв проілюстровано успішність/неуспішність професіональної комунікації в контексті: комунікант - повідомлення - канал зв'язку - комунікат.
|
2. |
Скібан О. І. Суб’єкти видавничої промоції: роль автора, редактора, видавця як основних учасників процесу [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 1. - С. 221–227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_1_29
|
3. |
Скібан О. І. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 199–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_24 Проаналізовано сучасні технології просування видавничої продукції на українському ринку. Розглянуто як традиційні канали та засоби для популяризації книги, так і сучасні, які представлені у видавничих комунікаціях. Окреслено можливості та роль мас-медіа для забезпечення ефективної книжкової промоції.
|
4. |
Скібан О. І. Конвергентні медіа як платформа для промоції та просування книг на сучасному українському ринку [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 111–124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_14 Досліджено особливості промоційної політики українських видавництв, зокрема застосування нових підходів щодо залучення сучасних медійних плат форм та конвергентних засобів просування. Здійснено аналіз теоретичних досліджень та публікацій, що стосуються вивчення книжкової промоції. Подано огляд напрацювань теоретиків-дослідників в даній темі. Розглянуто сучасні технології просування книжкової продукції на ринку. Окреслено можливості та роль конвергентних медіа в аспекті творення власної інформаційної політики видавництва. Описано такі форми та формати просування як блог, відеоблог (бук тюб), флешмоб, букчелендж та буккросинг тощо. На конкретних прикладах продемонстровано ефективність застосування таких медіаресурсів, що в цілому сприяє забезпеченню достатньо ефективної рекламно-промоційної комунікації. Розглянуто позитивні практики залучення конвергентних медіа щодо маркетингових, рекламних та PR-стратегій видавництв. Відзначено важливість застосування професійних підходів до популяризації та промоції сучасної літератури. Варто також враховувати зміни, які відбулися в системі медіа технологій, що дають сучасним видавцям і книготорговцям значно ширший арсенал комунікаційних ресурсів для забезпечення ефективного просування. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути використані при розробці рекламної діяльності (кампанії в цілому), спрямовані на популяризацію книги, автора, видавця.
|
5. |
Скібан О. І. "Книжник-review" – часопис фахової книжкової журналістики [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2020. - № 2. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2020_2_12
|
6. |
Скібан О. І. Книжкова преса "Друг читача": від газети радянського взірця до сучасного мережевого ресурсу [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 4. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_4_18
|
7. |
Скібан О. "Книжкова Тека" у фокусі дослідження галузевої преси періоду незалежності України [Електронний ресурс] / О. Скібан // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2020. - Вип. 10. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2020_10_6
|
8. |
Скібан О. І. Типологічні ознаки української книжкової пресової періодики 1990–2000-х рр. [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 1. - С. 169–178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_1_17 Розглянуто особливості формування в системі українських пресових ЗМІ часів незалежності сегменту книжкової преси. Означено семантику терміна "книжкова преса". Описано основні типологічні ознаки книжкової преси (цільове призначення, читацька адреса, періодичність тощо). Обгрунтовано коректність концепту "книжкова преса". Особливу увагу зосереджено на жанрово-тематичних характеристиках аналізованого типу українських ЗМІ. Означений сегмент української періодики охарактеризовано в аспекті закладання підвалин особливої дискурсивної практики - книжкової журналістики.
|
9. |
Скібан О. І. "Палітра друку": Міждисциплінарний журнал для "однодумців" книговидавничої галузі [Електронний ресурс] / О. І. Скібан // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_1_18
|